Subota, 28.11.2020.

Džaba piskaranje, kada Vlada KS pade i Tužilaštvo BiH istragu provede

Srijeda, 21.10.2020. | BiH | Najnovije | Vijesti | Novinar

Nekad je dnevna novina Oslobođenje liberalno – lijevo orjentirana bila prepoznatljiva upravo po tome, po svojoj orjentaciji. Važila je za kredibilan medij koji je pisao slobodno o svim dnevno-političkim temama. Onog trenutka kada je novina počela ubrzano propadati, počelo je propadati i novinarstvo ove kuće, ne zbog novinara koji tamo rade, već zbog glavne i odgovorne urednice Vildane Selimbegović.

Ova perjanica istraživačkog novinarstva, uvidjela je da pravednost ne donosi egzistenciju i preko noći se preorjentisala i postala korporacijska novinarka Muje Selimovića milicionera, sumnjivih akvizicija i poslovnih poteza. Tako je Vildana počela voditi politiku po principu “Piši što ti Mujo i politika SDA kažu”.

Novinarstvom se, ili baviš što to voliš ili što te dobro plaćaju, jedino u slučaju Vildane Selimbegović nije niti jedno niti drugo. Ovakvim novinarstvom se sigurno ne bavi jer voli, a i pare koje dobije su mizerne za prodaju vlastitog i identita novine Oslobođenje. Razočarenje u sebe ne mogu joj nadoknaditi ni nešto skuplje torbe koje sa vremena na vrijeme sebi priušti, pa se pohvali njima novinarima u redakciji koji su joj, usput rečeno, na minimalcu.

Vildana Selimbegović posljednjih sedmica predstavlja se kao moralna vertikala čitateljstvu, braneći interese svog šefa i politiku koji provodi SDA, a svjesna da moral, ni sa prvim, ni sa drugim, ne može ni u istu rečenicu.

Recimo ovako – u sistemu javnih nabavki evidentirana su 673 sporazuma koje je Oslobođenje sklopilo s javnim organima, javnim preduzećima, javnim zavodima, obrazovnim ustanovama, javnim agencijama i drugim brojnim subjektima u vlasništvu države, 673!

Mogli bi biti i krajnje maliciozni pa se baviti članovima porodice Vildane Selimbegović i zloupotrebama.

Recimo ovako – jedna od firmi sa kojima ima sklopljene ugovore je i BH Telecom u kojoj je zaposlen Vedad Selimbegović, sin urednice “Oslobođenja” Vildane Selimbegović. U BH Telecomu zaposlen je od 1. januara 2013. godine kada je primljen na poziciju “menadžera velikih korisnika”. Kako se ranije govorilo, ovim “transferom” SDA i Bakir Izetbegović nagradili su za lojalnost urednicu Vildanu Selimbegović i obavezali je na daljnju poslušnost.

Koliko je moralno da BH Telecom, firma u kojoj je zaposlen Vedad Selimbegović, izdvaja novac za Oslobođenje, u kojem je prema Registru poslovnih subjekata mama Vildana Selimbegović, ne samo glavna urednica, već i direktorica Oslobođenja, procijenite sami.

Mogli se baviti i time detaljnije, da smo krajnje maliciozni kao njeni nalogodavci, ali obzirom da znamo da je samo poslušnik i da stava odavno nema pravo da iznese, onda se nećemo time baviti.

Zbog privatnih interesa, a ne zbog brige za dobrobit građana BiH, Vildana je izabrala da dopusti kompromitovanom direktoru Obavještajno-sigurnosne agencije (OSA) BiH Osmanu Mehmedagiću da uređuje Oslobođenje i koristi njeno ime da brani svoje nezakonito postupanje.

Sjetimo se i toga da je ova “biznismenka” koja redovno prima novac iz budžeta, u jeku pandemije koronavirusa ojadila novinare svoje kuće i podijelila im otkaze, a one koji nisu imali tu (ne)sreću ostavila je da rade na minimalcu, dok je ugledne istraživačke novinare, zamjenila za piskaralo Avdu Avdića, te Reufa Bajrovića zvanog “Reufon”. Ta dva imena zajedno sa njom, govore dovoljno o politici, a i perspektivi ove novinske kuće.

I na kraju – Vildana, džaba pisanje tekstova od teza koje ti dostave na papiru, jer Vlada Kantona Sarajevo ode, a Tužilaštvo BiH istragu provede.